sâmbătă, 11 iulie 2009

hristov-alexandrina„Când eram copil, dacă vorbeai româna în curte când te jucai cu copiii, erai arătat cu degetul şi lumea zicea că eşti ţăran», a declarat Alexandrina Hristov pentru revista Tabu.

Alexandrina a devenit cunoscută după ce a plecat de la Chişinău la Bucureşti, unde şi-a lansat propriile creaţii muzicale.

Ea a început să compună piese proprii, cu versuri în română, rusă şi franceză, acum 11 ani. A debutat în urmă cu patru ani într-un club din Chişinău şi a apărut într-un scurt-metraj al unui regizor din Moldova. El a recomandat-o Fundaţiei Phoenix, care a chemat-o pe Alexandrina în Bucureşti. A venit acum trei ani şi n-a mai plecat. Avea la ea trei piese înregistrate în prealabil într-o noapte, într-un studio din Chişinău: „Printre flori», „Roule Taxi» şi „Fata merge pe jos».

«A început să fie cunoscută cântându-le prin cluburile din Capitală. Îmi pare elegantă şi inaccesibilă în timp ce-şi toarnă ceaiul roşiatic în ceaşcă. Adaugă o linguriţă de zahăr şi amestecă lent. O întreb dacă i-a fost greu să schimbe mediul şi prietenii. Spune că nu. „Am simţit să vin şi gata. Am venit şi-am început să cânt». Cum a influenţat-o România? „Nu ştiu ce să zic, e o întrebare ciudată. Mă influenţează oamenii cu care comunic. Asta nu înseamnă că te influenţează România sau altă ţară», scrie revista Tabu.

Niciun comentariu: