vineri, 6 mai 2011

Valeriu Lazăr, vicepremierul Republicii Moldova, despre migraţia afacerilor: „Avem o avalanşă de firme româneşti“

Vicepremierul Republicii Moldova şi ministrul Economiei, Valeriu Lazăr

Foto: marian iliescu

Vicepremierul Republicii Moldova şi ministrul Economiei, Valeriu Lazăr

Şeful portofoliului Economiei din Republica Moldova spune că cel mai mare avantaj al ţării este gradul de subdezvoltare. El a reprezentat, săptămâna trecută, echipa Executivului de la Chişinău în vizita pe care preşedintele interimar, Marian Lupu, a avut-o la Bucureşti. Într-un interviu în exclusivitate pentru „Adevărul“, Valeriu Lazăr a punctat densitatea relocărilor unor afaceri din România în statul vecin, în ultimii doi ani, şi facilităţile pe care acesta le oferă. Marile proiecte de infrastructură, privatizările şi domeniul serviciilor sunt cele mai mari oportunităţi de business.

Cosmina Croitoru: Care este scopul vizitei la Bucureşti?

Valeriu Lazăr: Pe scurt, consolidarea cadrului de relaţii bilaterale. Relaţia strict politică a ocupat cea mai mare parte din discuţii. Dar eu mă voi referi mai mult la partea practică, în care am discutat agenda pentru acest an, care este extrem de plină. Fiindcă suntem fix la un an de la delegaţia anterioară similară, am avut întâlniri cu oamenii de afaceri şi am trecut în revistă ceea ce am realizat în ultimul an. Am constatat cu satisfacţie că, în linii mari, am realizat o bună parte dintre proiecte.

Continuare: http://www.adevarul.ro/financiar/Valeriu_Lazar-Vicepremierul_Republicii_Moldova_si_ministrul_Economiei-despre_migratia_afacerilor-_-Avem_o_avalansa_de_firme_romanesti_0_473953069.html

Niciun comentariu: